ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ

Να καταναλώνετε λαδερά φαγητά 2 φορές τη βδομάδα Να καταναλώνετε ψάρια 2 φορές τη βδομάδα Κρέας, όσπρια και ζυμαρικά από 1 φορά κάθε βδομάδα Συνιστώνται τροφές πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως σολομός, πέστροφα, ρέγγα, σαρδέλες, σπανάκι Προτιμάτε το ελαιόλαδο και σε δεύτερο βαθμό το ηλιέλαιο Να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες από φρούτα και λαχανικά Σε κάθε γεύμα να περιλαμβάνεται 1 τουλάχιστον πηγή με υψηλή ποσότητα πρωτεϊνών, όπως ψάρια, άπαχο κρέας, κοτόπουλο και γαλοπούλα χωρίς πέτσα, αποβουτυρωμένο γάλα, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, μαύρη σοκολάτα και ασπράδια αυγών Αποφεύγετε το πρόχειρο φαγητό (fast food) Να καταναλώνετε καθημερινά φυτικές ίνες, δηλαδή πλήρες ψωμί και δημητριακά, ακατέργαστο ρύζι, ζυμαρικά ολικής αλέσεως, πατάτες βραστές ή ψητές και λαχανικά Να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα ή φυσικούς χυμούς, τσάι, Γιαούρτι χωρίς λιπαρά Περισσότερα...

© 2013 Δρ. Κωνσταντίνος Α. Κούρτης - Διευθυντής Χειρουργικής Κλινικής, Ιατρικό Κέντρο Αθηνών